måndag 15 juli 2013

Idiot förklarad!!

Drog iväg till Hedåsen idag efter jobbet och körde lite xc träning. Körde en avkortad variant av gästrike cup banan med en par extra backar. Banan blev riktigt intensivt jobbigt, med många igångdrag och korta backar. Kroppen känns helt ok.
Hedåsen är ett ställe där många springer och idag träffade jag på en sån där drygskalle som tyckte att jag inte skulle cykla där.... Jag försökte vara vänlig och svarade att det finns plats åt oss alla här. Men han fortsatte dryga sig och sa att det finns andra ställen att cykla på. Jag avslutade konversationen med att förklara för honom att han var dum i huvudet.... Ja ja, så kan det gå. Men jag lade ingen energi på hans kommentarer utan körde klart mitt träningspass som tänkt.
Jag har väldigt svårt att förstå mig på folk som irriterar sig på dylika saker. Visa lite hänsyn, var glad och ha kul med alla andra i skogen. Oavsett om du springer eller cyklar eller vad du nu gör, det lönar sig alltid!!!
Efter träningen drog vi upp till lekparken i Högbo, käkade och kollade lite på djuren med grabbarna. Imorgon blir det vilodag. På onsdag har jag planerat ett lite längre pass. Det sista hårda passet innan SM på lördag. Hej hopp, nu går vi och lägger oss och sover.




Ebbe: Måste bara kolla om geten har bajsat!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar