lördag 23 mars 2013

Tok köttning

Har vart en kanondag idag. Började med ett bra intervallpass i morse. Ute naturligtvis. Körde 8 minutare och vilade två mellan varje. Efter två stycken intervaller, så la telefonen av... Så då, fick jag köra på känsla och försöka beräkna tiden själv. Inte lätt, men fick bli som det blev!!! Orkade med 6 st idag.
Efter träningen bar det av ut på isen på skidor med hela familjen. Korvgrillning på en av öarna. Supermysigt. Grabbarna blev lite trötta på vägen hem, så dem fick sitta i pulkan som jag drog!!! Så då fick jag lite mer träning. Pulkan gick inte lätt....kan jag lova Dyngsur av svett när jag kom hem. Hann med att kolla lite på herrarnas längdskidor från Falun innan vi drog ut i solskenet igen. Trots att vi har hur mycket snö som helst och man bara längtar efter att den ska försvinna,så erkänner jag att det ändå är helt underbart den här tiden när man får njuta av såna här härliga vårvinterdagar.
Jobb hela dagen imorgon. Vi ställer ut på Villamässan i Göransson Arenan. Vi (Sandvikens Byggmaskiner och PPcykel) är med för första gången i år och grabbarna som jobbade idag hade haft en hektisk dag med många intresserade. Kul!!! Hoppas på mycket besökare imorgon oxå.
Blir nog lite intervall imorgon bitti innan jobbet. Då ska vi tametusan vrida ur den här lilla gubbkroppen så mycket det bara går.... Tydligen har dem nån form av madrasser inne på mässan som tydligen alla "proffscyklister" använder :-). Ska förkorta återhämtningstiden efter träning. Det måste vi testa!!!
Hej hopp!!!





Hoppas jag stavat allt rätt nu;-)))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar