torsdag 24 maj 2012

Högbo Biken sista dagen!!!

Superkul!!!!
Nu börjar vi närma oss motionsloppet på MTB uppe i natursköna Högbo den 3 juni Har vart uppe och testat en del av banan idag och den har torkat upp jättebra. Banan är verkligen superkul. Den är grymt omväxlande. Det händer något hela tiden. Samtidigt är den anpassad att passa motionärer. Det finns en hel del stigar på banan. Många av dem är snabba och inte speciellt stökiga.
Har bara hört positiva kommentarer från alla som provkört banan. Och vi kommer jobba mer för att fixa till det sista inför Start nästa helg.
Glöm nu inte att anmäla er bara!!!
Ordinarie taxa för anmälan går ut idag!!!!! Sen kan ni alltid anmäla er ända fram till en timme före start, men då får man betala en efteranmälningsavgift.
Jag kommer själv inte tävla, jag kommer vara involverad i en stor del av arrangemanget i år.
Vi satsar på att få till en så rolig bana det bara går och hoppas på att tävlingen utvecklas med åren tack vare att banan är så rolig.
Det är det jag själv tänker på mest och värdesätter högt då jag väljer vilka tävlingar jag vill åka.
Ha det gött, så syns vi i Högbo!!!

Mer information om tävlingen hittar ni på sck.nu




Bild från målområdet en tidig morgon.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar