onsdag 27 februari 2013

Lite av varje. Träning, butiken och ny logga.

Nyligen hemkommen efter ett bra intervallpass ute på cykel uppe i Högbo. Idag var vi fyra st. Jag, Pelle, Johan och Jimmy. Blev fem varv runt sjön. Tror inte vi kört så snabbt tidigare än vad vi gjorde idag. Ändå tog vi det lugnt genom kurvor, då det var riktigt halt. Kroppen kändes mycket bättre idag än förra veckan. Två dagars vila efter förra veckans hårdkörning har hjälpt min kropp att komma tillbaka.
Känns som att jag tagit ett steg upp på min utvecklingstrappa under uppbyggnadsträningen. Nu ska jag försöka ligga kvar här en par veckor utan att träna "ner mig", för att sen gå in i en till lite hårdare period.
Vad händer mer..... Jooo min nya cykel har anlänt.
..håll ut, det kommer bilder. Tänkte att ni ska få en utförlig beskrivning på alla delar jag valt att bygga ihop min cykel av till i år senare. Tog lite bilder idag från våran "cykelhörna" som bara växer och växer. Vi har sålt cyklar i ca två år nu och försäljningskurvan går rakt upp. Enormt intresse. Naturligtvis är det Giant cyklar som gäller.











Välkommen till ppcykel (Sandvikens Byggmaskiner).
Vi jobbar just nu på att ta fram en logga till ppcykel som cykelbutiken kommer heta framöver.


Något liknade den här.
Vad tycks???
Ja, jag tycker den är skitsnygg, men det är jag det;-)!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar