lördag 23 februari 2013

8st intervallpass!!!





Nu är det bara två pass kvar!!!! Har klarat av åtta intervallpass nu sen i måndags och faktiskt börjar kroppen kännas bättre nu. Är inte alls lika sliten som jag var för en par dagar sen. I morse körde jag backintervaller. Är i stugan över helgen och där finns det kuperingen direkt utanför dörren. Perfekt backe att köra intervaller i, den brantar på i etapper och där det flackar ut gäller det att ha psyke att fortsätta jobba. Sista minuten är riktigt brant och sådär dryg att man letar efter fäste hela tiden och vet inte om man ska stå eller sitta. Kommer längre på intervallerna nu än jag gjorde förra vintern. Underlagets skick har ju en viss inverkan, men jag tror nog att jag är lite snabbare nu än då.....;-). Imorgon bitti kör vi i samma backe, vi får se hur snabb jag är då!!! Två kvar!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar