onsdag 21 september 2011

Garage rensning

Nu ska allt bort. Tänkte sälja bort alla mina tävlingscyklar nu.
Har en Giant Anthemx advanced 26" riktigt fint utrustad. Xx växlar, innolite carbon hjul mm. Säljes för 25.000:- riktigt kanonpris.
Sen har jag SM guld hojen från 2009 kvar. En Anthem x 26" alu fint utrustad för 14.000:-
Årets Giant Anthemx 29er kränger jag iväg för ynka 24.000:-
Många av komponenterna på den är helt oanvända.
Cykelcross Giant team replica för bara 6.000:-
Alla cyklar är stl small.
Ring mig på 070-6379660 eller maila mig palmbergmagnus@hotmail.com
om ni har några funderingar eller vill ha nån bild.


Crossen



































Anthem x Alu 2009























Anthem advanced















Då är det bara några bilder på 29'an som saknas. Men den finns ju med på bloggen på några ställen iaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar