torsdag 22 september 2011

Crossen såld och cykelvasan 2012

Ja då är crossen såld till en lycklig ägare från Mora. Men dem andra cyklarna finns fortfarande kvar.
Träningsmässigt ligger jag ganska lågt just nu. Pendlar på till jobbet som vanligt. Anmälde mig till cykelvasan idag. Nu när vi har stuga bara några mil från Mora känns det som tjänstefel att inte åka cykelvasan nästa år. Banan är ju inte riktigt i min smak, men med den stämningen som det lätt blir med så mycket folk blir det nog en positiv upplevelse ändå. Ska ta mig en ordentlig funderare nu under hösten om det blir nåt mer race under 2012. Om man ändå ska träna lite inför vasan, kanske det slinker in en eller två starter i nåt annat race.



Bjuder på en bild på en mtb skylt som jag hittade ca 100meter bakom stugan. Stigen var helt igenväxt, så jag uppskattar att skylten suttit sen i början på 90 talet. Kolla in stilen på gubben.....ett fläskigt riser styre och en basker på huvudet. Tur att utvecklingen går framåt;-).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar