lördag 2 april 2011

Vilken skillnad!!!!!




Dagens pass var en fröjd. Tidig uppstigning, sen bar det iväg på ett distans pass 06.00 i morse. Hur är man funtad igentligen??? Jag har ju lagt ner elitsatsningen, ändå går man upp i ottan en lördag och ger sig ut i duggregnet. Ja inte vet jag, men det är riktigt skönt att bränna av ett sånt morgonpass och man blir som en ny människa efter. Körde faktiskt 3 Tim och det kändes ok hela tiden, fick aldrig någon svacka. Trots att det var mitt första distanspass sen i höstas.
Och nu börjar jag verkligen att bli vän med Rotor klingorna. Har kört ganska precis två veckor med dem nu. Det ska bli riktigt roligt att följa utvecklingen.
Eftermiddagen har vi spenderat ute vid grillen. Pannkakor över öppen eld, tänk att det ska smaka så gott när man är ute.

2 kommentarer:

  1. Lagt av och lagt av! sen tycker du upp och ställer av hela Elit fältet ;)

    SvaraRadera
  2. Jag dyker nog bara upp om jag är i riktigt bra form.....men du kan vara lugn jag kommer nog inte på nån tävling i år;-)

    SvaraRadera