lördag 9 april 2011

En elefant balanserade...

Idag har jag vart ute på ett tvåtimmars pass med grabbarna i cykelkärran. Jag trodde att Hugo skulle vara vaken en stund och sen somna.... men ack så fel jag hade. Han har sjungit för mig i två timmar, popular och en elefant balanserade fick jag väl höra en så där 50ggr......
Två timmar med en cykelkärra bakom funkar riktigt bra, det är lite svårt att hålla distans tempo bara. Man blir lite rastlös över att det går sakta, så det är lätt att farten trissas upp. Det värker så där skönt i benen nu, så jag tror passet gav något ivf.


En sjungande Hugo med solbrillor och en snarkande Ebbe brevid:-).



Stannade till i Forsbacka vid dirten, men det kändes lite vanskligt att ge sig på dem stora hoppen med cykelkärran bakom;-).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar