onsdag 20 april 2011

4 minutare och lite spekulationer

Brände av 8 st 4 minuters intervaller innan jobbet naturligtvis. Det kändes helt o.k, riktigt skönt ute nu när vårvärmen kommer. Allting blir så mycket enklare så fort det blir lite varmare och ljusare ute.
Körde intervallerna efter väg, tycker på nå vis att det är enklare att köra dem där än i skogen. Eller så är det bara lathet, att man helt enkelt inte orkar ge sig ut bushen kl 06 på morgonen.
Det handlar nog mycket om inställning, om jag ställer in mig kvällen före på att nu ska vi ut i skogen tidigt imorgon bitti och blåsa ur lungorna så mycket det går, ja då brukar det inte vara några problem. Men sätter jag mig bara på cykeln, värmer upp och under tiden funderar vart jag ska åka, ja då hamnar man oftast på vägen. Tokigt eller hur, allt sitter i huvvet......som vanligt;-)
För man vill ju ut i skogen, inte fan vill man bli en sån där landsvägsnötare heller.....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar