tisdag 10 december 2013

Specialized Epic 2014

Ja, ni läste rätt. Jag kommer nästa år att grensla en Specialized cykel. Har åkt för Giant sedan år 2000. Räknat ut att jag har åkt på minst 15 olika Giant cyklar genom åren. Från 2002 naturligtvis på heldämpat. När 29" slog igenom för några år sedan,har jag fortsatt att köra storhjuling. Vill passa på att Tacka Jaguarverken som hjälpt mig alla dessa år, har varit klanderfritt. Ni har verkligen supportat mig genom åren STORT TACK!!!! Anledningen till att jag byter nu, är att vi i butiken (ppcykel) har bestämt oss för att satsa ännu mer och bestämt oss för att satsa på ett märke till. Jag vill verkligen prova vad deras cyklar går för, så jag vet vad jag har att jämföra med. Sen ska jag inte sticka under stolen med att, det kommer vara en motivationshöjare att få köra något annat ett tag. Nästa år kanske jag kör Giant igen ?!! och nästa därpå en Specialized igen?!! Det får vi se; men KUL ska det bli.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar