måndag 16 juli 2012

Strava




Har fastnat lite för Strava. Har bara kört två gånger med den, men riktigt coolt att man kan tävla mot andra när man vill. Verkar ju vara en hel del som använder sig av Strava vilket är förutsättningen om det ska funka. Idag körde jag från Gesunda upp till Solleröåsen där vi har våran stuga.


11,5 km med 442 höjdmeter. Strax under 40 min. Grymt rolig bana, med en hel del tekniska stigar.



I lördags så sprang man Fäbodlunken. Och det är exakt den banan jag cyklade nu.
Som vanligt började det regna 10 min innan jag startade och det höll i sig till jag hade 1 km kvar....
Så det var inte världens bästa förutsättningar, men nu finns banan upplagd på Strava, så nu får jag se till att försöka behålla rekordet ett tag.....går nog att pressa tiden några minuter med lite bättre väder.


Utsikt från Solleröåsen vid målgång. Lite dålig sikt idag...är det bra sikt ser man till Orsa!



Körde nästan över en Huggorm strax efter målgång. En elak jävel som bara fräste när jag flyttade på den.
Kör hårt och tävla gärna mot mig på strava.

Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar