söndag 5 juni 2011

Lida loop fokus mm

Nu har det vart långt mellan uppdateringarna här på bloggen, skärpning Magnus. Vad har hänt den senaste tiden? . Jo jag har bestämt mig för att köra Lida loop nästa helg. Jag har vart frisk och kunnat träna ganska bra den senaste tiden och gillar verkligen Lida loop banan starkt. Ska bli riktigt roligt att se hur pass man hänger med eller inte......
Idag ska jag köra Gästrikerundan, ett lokalt landsvägslopp på 125 km som förberedelse. På mountainbiken naturligtvis;-). Sen väntar gästrikecupen på tisdag kväll inne i Gävle. Efter det blir det nog lugnt några dagar inför Lida.
Förresten så blev våran nya bana på Gästrike cupen i tisdags riktigt riktigt rolig och omtyckt. Den var grymt intensiv med många branta backar. Vi åkte 7 varv på en bana som var 1200 meter lång och med en segrartid på ca 32 minuter!!! Ser fram mot att köra den banan igen senare i höst.




Avslutar med en bild från när vi var och kollade på "kosläpp" för några veckor sen. Det kommer nog se liknande ut när jag "släpps" iväg på Lida.....;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar