onsdag 15 juni 2011

Jag behöver en ny morot

Nu när jag avverkat lidaloop som har varit en inspiration för mig när det gäller träning den sista tiden, går liksom luften ur en. Jag behöver hitta nån ny motivations höjare. Jag funderar starkt på att kanske gå in lite extra för nån tävling lite senare i höst. Då kan jag ta lite semester nu;-). Sen börja på att fokusera lite på den ev tävlingen senare efter sommaren. Någon som har något förslag?
Jag kanske kan tänka mig "nya" Finmmarksturen eller varför inte Ultrabirken..... men där vinner dem på 6 timmar...... Lite väl långt, men jag tror en 29" are hade vart grym på den banan.
Ni får gärna komma med förslag.




4 kommentarer:

  1. Tycker det hade varit fräckt om du ställde upp i Bockstensturen i september o satte elitkillarna på plats!!

    SvaraRadera
  2. grusvägsrace med 1400h/m- cykel o fjäll grand prix26/6 borde passa en bergsget som dig.tävlingen är ju bara ett stenkast från där du bor med.

    SvaraRadera
  3. Hade varit intressant o läsa om hur du la upp träningen inför Lida Loop! Fruktansvärt imponerande att du kunde köra så jämt mot de andra elitkillarna!!

    SvaraRadera
  4. Svara till: Unitedloaninvestment1@outlook.com

    Hallå,

    God dag för dig och tack för din tid med det.

    Vi är finansiella tjänster och investmentbolag baserat i USA och Turkiet.

    Letar du efter ekonomisk eller finansiell frihet att expandera och växa i affärer och företag? Vi kan hjälpa ditt företag eller det som en kund / vän utvecklar en plan för framgång.

    För alla typer av företag - från små och medelstora företag till stora företag hjälper vi dig att se till att ditt företag får rätt finansiering för dina affärsbehov till lägre räntor samt snabba godkännanden för att hjälpa dig att agera snabbt nya möjligheter och möta omedelbara behov.

    För mer information, vänligen kontakta din affärsplan eller projekt sammanfattning.

    Vänliga hälsningar,

    Scott Jacob

    SvaraRadera