måndag 7 mars 2011

Lite träning

Känns som att träningen börjar ge lite nu. Har ju haft en del sjukveckor tidigare, men nu har jag fått varit frisk ett tag. En bra träningsvecka för mig nu innehåller ca tre träningspass förutom pendlingen till jobbet.
I lördags brände jag av ett skönt t-cykel pass ute.... Ja det var så grymt fint väder, så det gick bara inte att sitta inne. Blev ett tröskelpass på ca 20 min och sen 3,2,1 min intervaller. Kändes helt ok och kollar jag på watt mätaren så verkar det som att den lilla träning jag lägger ner nu ger resultat. Tidigare i veckan hann jag med ett 30sek intervaller pass och ett snabbdistans pass ute på mtbn.
I morgon kväll blir det ett 8 minuters intervall pass ute.
För övrigt denna vecka så blir det lilla julafton....anthem x 29" är på ingång:-).
Lovar att lägga ut lite bilder så fort den dyker upp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar