lördag 4 maj 2013

Första racet!!

Idag kördes första deltävlingen i xc-cupen. Slutade med en fjärde plats för mig. Var väl ungefär vad jag kunde förvänta mig med den form jag håller nu. Det var en tekniskt lätt bana. Den hade några klättringar och det var i dem brantaste backarna som jag hade det jobbigast. Tror att det har att göra lite med att jag inte tävlat något än. Jag var helt enkelt "monster" seg!!! Men på nåt sätt så lyckades jag kravla mig ifatt den som var framför mig ett antal gånger. Jag vet.... Jag är inte 17 fortfarande men va fan!! Så här segt brukar det inte kännas. Låter som att jag är lite bitter;-).... Nej, jag är sådär typiskt Svenskt "lagom nöjd".....not.
Nej nu kör vi sprint tävling imorgon, det lär ju passa mig nu som accelererar likt ett ångbåt.



Det är jag som jagar... Naturligtvis



Topp tre i Elit!! Foto Jesper Andersson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar