tisdag 8 januari 2013

Träningsplanering

Gillar att planera min träning. Men har väl aldrig varit sådär duktig som många är och kan räkna ihop hur många timmar och mil mm dem kört varje år. Nej, för mig gäller lösa lappar för varje vecka. Ibland kan det bli en lite längre planering, då det kanske ska formtoppas el liknande.
Just nu har jag väl egentligen tre grundpass som jag kör 2 ggr/vecka. 4 minuters intervaller, 30 sek intervaller och styrketräning. Får jag till ett distanspass är det bara bonus.



Så här kan en typisk veckoplanering se ut... Ja jag vet, den är lite slarvigt skriven. Men det är bara för att ingen ska kunna kopiera min träning rakt av och sen bara komma och blåsa förbi mig i en backe och göra "långnäsa".
Besiktade " gammel" bilen idag och det gick sådär...,fick ta fram skruvmejseln två gånger. Åkte på ombesiktning ändå. Höger bakbroms helt ur funktion.....
En 74'ans Datsun 120y. Inte helt vanlig bil. Dem är alltid lika imponerade på besiktningen över att jag håller den i hyfsat körbart skick.



Här är jag på väg hem....försenad som vanligt.

Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar