onsdag 9 januari 2013

Fullspäckad dag

Uppstigning strax efter fem i morse. Brukar normalt sett gå upp runt den tiden. Men idag skulle jag inte börja jobba förräns kl 9.30. Drog i mig den vanliga frukosten. En talrik gröt.


Sen kastade jag cykeln i bakluckan. Drog iväg till jobbet.


Ställde av bilen där och drog ut på ett fint morgonpass.


Blev cirka 3 timmar i behagligt tempo. Idag kändes kroppen riktigt bra, var aldrig riktigt sliten nån gång. Körde på vatten och nötter, ingen smaksensation direkt, men en jämn blodsockerkurva ivf.


Stannade och fick mig en rejäl whisky i Mackmyra. Nej.... Men jag fick njuta av soluppgången och känna lukten av Whisky när jag åkte förbi destilleriet. I vart fall.
Direkt efter jobbet blev man klippt. Efter det jobbmöte och sen
dagen avslutades dagen med bandymatch på Göransson Arena. Bra match där SAIK vann till slut med 7-4.
Puh!!! Äntligen hemma nu. Bäst att passa på att sova nu, för i morgon ringer kl 5 igen !!!!!
Några intervaller innan jobbet kanske.

Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar