lördag 27 augusti 2011

Nu kör vi igång topplistan

Nu tänkte jag testa att köra igång topplistan. Ni har den som en egen sida längst upp. Vi börjar med dem två banorna som finns uppe i Högbo några km norr om Sandviken. Där finns två uppmärkta banor. En på 9 km och en på 15km. Välj själv bana, kör hårt och sms'a mig sedan tiden. Jag uppdaterar sedan topplistan vartefter jag får in tider. Kartor över banorna sitter upsatta på vallaboden i Högbo.



Vallaboden.



15 km banan.



9 kilometarn.



Banorna är uppmärkta med skyltar. 9 km har gul markering medans 15 km bara har vanliga träsktyltar.









Det finns en hel del roligt fina stigar.
Hoppas att det är fler än jag som tycker det här verkar vara en rolig ide.
Kör hårt och sms'a mig din tid på
070-6379660

Jag var uppe idag och brände av ett varv på 9'an och ett på 15
Puh!!! Inget vidare underlag idag. Blött och halkigt, men det betyder att då kan det nästan bara bli bättre ......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar