måndag 15 april 2013

Ser ljuset igen!!!

Ja, vad önskar man sig efter att ha legat i magsjuka några dagar. Jo en dunderförkylning som håller i sig i tre veckor.....not:-(. Men så blev det. Idag efter att inte gjort många knop på cykeln tog jag mig ut på ett träningspass. Och jag kan inte påstå att jag är i nån storform direkt. Den tänkta tävlingspremiären om ca tre veckor nere i Hjo och Tidaholm känns inte roligt att tänka på.
Nu gäller det bara att få igång kropphelvetet och försöka få till nån form för att överhuvudtaget ta sig igenom dem racen. Men jag måste resonera som så att även om resultaten där nere inte går att hänga upp i julgranen, så tar nog dem racen mig snabbare tillbaka till en bättre form. Har snickrat på ett träningsupplägg nu och orkar jag genomföra det, så kanske jag kan hoppas på bättre tider senare i Maj. Inte kul, men det är bara att gilla läget.
Har i varje fall fått till en ca 200m lång bana här i skogen bakom huset. Där jag nötte lite med grabbarna under min pappalediga måndag.














Hej hopp, nu kör vi!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar