tisdag 24 april 2012

Andra deltävlingen avklarad

Jorå, blev en seger igen på andra deltävlingen i Gästrikecupen. Har en skön känsla i kroppen när jag tar i för fullt nu. Så formen är bra. Kör min heldämpade Giant 29'a och den är så grymt skön, den här cykeln är Nog den Roligaste och bästa jag haft under alla år jag cyklat. Snudd på deltagar rekord idag. Tror det var 66 startande totalt. Kul kul och i skogen var det en hel del åskådare som skrek och gormade:-). Många tyckte banan var grymt rolig och hade bara positiva kommentarer.
Filmade en del idag oxå. Gjorde bort mig nån gång bara. Trodde jag filmade när kameran var av och vice versa, men men jag lägger ut en ihopklippt version under veckan. Hare gött och håll ut....
På fredag är det premiär för MTB satsningen uppe i Högbo
Då finns det klart med 8st hyrcyklar(riktigt fina Giant cyklar).
Nya MTb rundor som är lite enklare och längre för dem som vill träna inför cykelvasan eller liknande. Mer info kommer....presskonferens på Fredag.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar