söndag 29 januari 2012

Mycket skidor nu.

Blev en superlyckad vinterolympiad igår. Bandy ,sparkstafett och skidstafett varvat med skoter och fyrhjulingskörning. Allting var grymt roligt och alla tyckte det var jätte trevligt.
I morse var jag naturligtvis stel i hela kroppen efter gårdagens ovana aktiviteter. Idag blev det ett ganska tufft skidpass. Skatade med båda grabbarna i pulkan bakom och jag fick bita i rejält för att försöka hänga med frun. Men det var bra träning och jag var mer än trött efteråt.
Sammanfattningsvis en mycket bra träningsvecka. Nu börjar planeringen inför nästa.
Med fortsatt fokus på skidor , styrka och intervaller.
Imorgon väntar även ett möte med Garmin för att diskutera fram lämplig Gps modell till Mtb satsningen uppe i Högbo.
Ha det gött och håll till höger för snart kommer jag och blåser förbi......;-)



Ebbe ligger och trynar , medans jag kämpar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar